ΤΑΚΑΚΙΑ ΦΡΕΝΩΝ

Πως καταλαβαίνω ότι το αυτοκίνητό μου χρειάζεται αλλαγή τακάκια(takakia, frena auto);
Σας ενημερώνουμε εμείς για την κατάσταση των φρένων (τακάκια, takakia autokiniton) σας στα ετήσια service και στις αλλαγές λαδιών. Επίσης τα περισσότερα φρένα (τακάκια) έχουν αισθητήρες ή ενσωματωμένα ελάσματα που προειδοποιούν κάνοντας θόρυβο.

Γιατί όταν πατάω φρένο τα τακάκια (takakia, φρένα) σφυρίζουν;
Όταν πατάω φρένο και τα τακάκια (φρένα αυτοκινήτου, frena autokiniton) μου σφυρίζουν πιθανώς να  οφείλεται σε κάποια φθορά (νυχάκι) που έχουν υποστεί οι δισκόπλακες ή  η πάστα των φερμουϊτ λόγω μετάλλων να κάνει προσωρινό θόρυβο ο οποίος θα σταματήσει μετά από μερικά χλμ.

Πως μπορώ να βελτιώσω τα φρένα του αυτοκινήτου μου;
Μπορώ να βελτιώσω τα φρένα του αυτοκινήτου μου αλλάζοντας  τις δισκοπλακες του αυτοκινήτου μου με κάποιες καλύτερες (πχ τρυπητές, χαρακτές) ή μα μεγαλύτερης διαμέτρου.

Στα πόσα χιλιόμετρα πρέπει να γίνεται αλλαγή πίσω φρένων;
Τα φρενα τακακια(takakia) καθαρίζονται και ελέγχονται σe ετήσιο service.
Αλλαγη φρενων (τακακια, takakia) γίνεται περίπου κάθε 70.000 χιλιόμετρα αλλά αυτό εξαρτάται και από τη χρήση που κάνει ο καθένας μας.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου